!!UWAGA!!
>Poszukiwane są osoby do odgrywania ról kanonicznych!<
To korzystając z chwili z komórką, napiszę i ja :3
Moja propozycja dotyczy dwóch poprzednich: żeby informacje o umiejętnościach i o tym, na co się zgadzamy względem postaci wpisać w jednym dziale, np. subforum strefy użytkownika (czy jakoś tak się to nazywało, wiecie o co mi chodzi?). Chodzi mi o to, żeby nie robił się bałagan + żeby nie trzeba się było rozdrabniać , a potem i szukać po całym forum danego postu
Offline
Administrator
Nieco większe objaśnienie jeśli o umiejętności chodzi. Im dłużej o tym myślę tym bardziej jestem przekonana do tego pomysłu.
Ogólnie chodzi mi o interpretacje wyników, która może ciekawie urozmaicić treść wiadomości, podładować nieco wenę i rozwinąć naszą szeroką wyobraźnię.
Jak wiadomo, liczba wyrzuconych kostek decyduje o powodzeniu akcji. Ale jak odpowiedzieć w poście na rzut, by wszystko wyglądało ładnie?
Po pierwsze – Nie zawsze musisz pisać to co wyrzucisz.
Jeżeli akcja się nie powiedzie, a ty rzucasz np. w sprawie uwolnienia się z uścisku, możecie napisać o próbie i niepowodzeniu, ale istnieją sytuacje, które będą wnosić do postu tylko parę dodatkowych słów (w dodatku bezsensownych), jak próba przewidzenia czegoś bez powodzenia (czytajcie dalej, później ‘przewidywanie’ się wyjaśni – choć kwestia jeszcze do ustalenia).
Po drugie – skoro już wyrzucasz, warto zwrócić uwagę na liczbę wyrzuconych oczek. Powiedzmy, że na ktoś do was strzela, ale dzięki opaczności losu udaje wam się uniknąć kuli. Ledwo, bo wynik leży w pograniczu powodzenia i porażki, ale udaje. Możecie wtedy skrobnąć, że niemal czuliście kule koło siebie, albo takowa zniszczyła wam ulubiony sweter/płaszcz itp. Itd. Jeśli z kolei wyrzucicie niepowodzenie dla postaci też można pomyśleć. Im wynik bliższy powodzeniu, tym mniej szkodliwy byłby postrzał. Może nawet na pograniczu kula by was tylko drasnęła.
Wszystko zależało by od interpretacji i według mnie (tj. przynajmniej dla mnie) było by źródłem dodatkowej zabawy.
Pisałam wcześniej o przeczuwaniu.
Przy tworzeniu spisu umiejętności brakowało mi jednej cechy, do której wcześniej byłam średnio przekonana nie widząc możliwości użycia tego na forum. Mam na myśli percepcje.
Zdolność ta pozwalała by postaci przewidzieć ewentualnie zagrożenie. Jeśli jako wy wiecie, że ktoś was podgląda, ale wasza postać tego nie wie, możecie rzucić kostką na to, czy coś zdoła wam się wyczuć. To urozmaici grę, pozwoli uniknąć pułapek, lub zrodzi dodatkowe konflikty, czyli to co tygrys… żuczki lubią najbardziej.
Ponadto, w związku z tym przyznało by się dodatkowy jeden punkt do rozdzielenia.
Ps. jeśli pomysł się spodoba, wkleję to wszystko do odpowiednich tematów :3
Offline