Par. 1. Definicje i postanowienia ogólne:
1.Właścicielem forum jest serwis pun.pl, zwany dalej Usługodawcą. 2.Forum zarejestrowane pod adresem http://www.ekipazbakerstreet.pun.pl, zwane dalej Forum, nie jest właścicielem nazwy i działa na zasadzie darmowego hostingu oferowanego przez Usługodawcę. 3.Każdy użytkownik poprzez rejestrację akceptuje i potwierdza znajomość regulaminu Forum, zwanego dalej Regulaminem oraz regulaminu for dyskusyjnych Usługodawcy.
Par 2. Regulacje wewnętrzne Forum:
1.Zabrania się rozpowszechniania na forach treści niezgodnych z prawem polskim, treści obraźliwych i niekulturalnych. 2.Zabrania się nawoływania i umieszczanie symboli, których wykorzystywanie w nieuzasadnionych wypadkach jest prawnie zabronione , szczególnie nawołujące do ideologii nazizmu i faszyzmu. 3.Treści pornograficzne, zawierające wulgarny język i/lub opis scen erotycznych oraz opisy scen przemocy powinny posiadać oznaczenie +18. 4.Wątki zamieszczać należy w dziale do tego przeznaczonym pod groźbą ich usunięcia. 5.Użytkownicy Forum muszą stosować się do poleceń Administracji Forum. Za niestosowanie się do poleceń i/lub łamania regulaminu Administrator może nałożyć na Użytkownika karę: a.usunąć post, który nie spełnia wymogów regulaminu i/lub poleceń Administracji, b.udzielić ostrzeżenia. 3 ostrzeżenie skutkuje czasową blokadą konta, c.nałożyć czasowe ograniczenie na konto, tzw. „Ban”, d.usunąć konto. 6.Administracja ma prawo do moderowania układu forum, przenoszenia postów do innych działów, kasowania wątków i postów bez podawania przyczyny. 7.Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
Par 3. Ograniczenia techniczne
1.Forum nie wprowadza ograniczeń technicznych ponad te, które na Forum nakłada Usługodawca.
Par. 4 Zasady dotyczące działania forum. 1. Każda dyskusja powinna posiadać odpowiedni temat, pozwalający zorientować się użytkownikom w treści prowadzonej tam dyskusji. 2. Jesteśmy kulturalni, czekamy na wszystkich uczestników dyskusji, używamy opcji edytuj i nie piszemy posta pod postem. W razie wątpliwości czy sporu, sprawę rozstrzygają moderatorzy. 3. Możliwe jest prowadzenie rozgrywki jedną postaciach w dowolnej ilości tematów jednocześnie. 4. Zakazuje się zabijania lub trwałego okaleczania postaci innych graczy, bez ich zgody. 5. Jeśli w ciągu 3 dni od rejestracji, nie zostanie założona karta postaci, postać może zostać usunięta. 6. Jeżeli po założeniu karty postać pozostanie nieaktywna przez 2 miesiące, konto jest usuwane, a karta zostaje przeniesiona do Archiwum. 7. W przypadku postaci kanonicznych, postać zostaje usunięta po pozostaniu nieaktywną przez miesiąc, bez wcześniejszego uprzedzenia. 8. Zabrania się dodawać elementów fabuły do sesji, bez uprzedniej zgody osoby prowadzącej sesje (mistrza gry)
|